Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletnih nakupov Famm Commerce d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1), v skladu z Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) ter na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletnim portalom b2b.fammcommerce.si/... (v nadaljevanju »portal«) upravlja podjetje Famm Commerce d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje portala, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
-identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
-kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
-bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
-dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
-pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
-vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
-način plačila in dostave,
-časovno veljavnost ponudbe,
-rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
-pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci. Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cene so predstavljene kot Redne cene in Spletne cene.
Redne cene so ponavadi priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih oblikuje ponudnik sam
Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta, za pogodbene partnerje (pogodbeni popust in plačilni rok), za nove ali nepogodbene kupce v primeru takojšnjega 100% plačila z gotovino.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
-z gotovino ob prevzemu (velja Spletna cena),
-z plačilno (Maestro) ali kreditno kartico (Mastercard, Visa, Diners Club) ob osebnem prevzemu (velja Spletna cena),
-na obroke z plačilno kartico Diners Club ob osebnem prevzemu (velja Spletna cena + provizija definirana v splošnih pogojih),
-z nakazilom na račun upravitelja portala – Famm Co d.o.o. (po ponudbi / predračunu) (velja Spletna cena), Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški,
-z plačilom preko plačilnega sistema PayPal (velja Spletna cena).
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.
Cene
Vse cene so jasno izražene v vseh oblikah – brez DDV, redna cena, spletna cena, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila, če je artikel na zalogi in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Provizija
Pri plačilu na obroke z plačilno kartico Diners Club se zaračuna provizija in sicer:
-do vključno 6 obrokov: 3% provizija na končni znesek
-od 7 do vključno 12 obrokov: 5% provizija na končni znesek
Postopek nakupa
1. SPREJETO; Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Varovanje osebnih podatkov
Vašim osebnim podatkom posvečamo posebno skrb in pozornost. Vsi podatki, ki jih vnesete ob naročilu so skrbno varovani in jih v nobenem primeru ne posredujemo tretjim osebam. Trudimo se, da so našega portala v skladu z regulativo in se zavedamo občutljive narave tega področja.
Upravitelj portala b2b.fammcommerce.si/..., Famm Co. d.o.o., je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) ) in v skladu z Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.
Za potrebe poslovanja portal b2b.fammcommerce.si/... zbira naslednje uporabnikove podatke:
-ime in priimek,
-naslov in kraj bivanja,
-naslov elektronske pošte (vaše uporabniško ime),
-kontaktno telefonsko številko,
-geslo v šifrirani obliki,
-ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na portalu b2b.fammcommerce.si/...
Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo.
Za potrebe zagotavljanja varnosti, se zbirajo tudi IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do portala. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Na vaš računalnik lahko portal med drugimi shrani tudi druge piškotke, kot so piškotki sistema Google Analytics (analiza obiskov spletnega mesta).
Vsi omenjeni podatki, razen piškotkov, se na strežniku podjetja Famm Co. shranjujejo trajno. Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca, njihova veljavnost pa je maksimalno 2 leti.
Upravitelj portala b2b.fammcommerce.si/... lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Famm Co. podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi (npr. Intereuropa d.d.) bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo. Z uporabnikom bomo stopili v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.
Izjemno razkritje osebnih podatkov
Podatki, ki jih podjetje Famm Co. zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov podjetja Famm Co.
O piškotkih
Kaj so piškotki in zakaj so potrebni?
Piškotek je kratko besedilo, ki ga portal ob vašem obisku pošlje brskalniku (Firefox, IE Explorer, Edge, Opera, ipd.). Tako vas portal prepozna in si s tem zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebino na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk našega portala. Brskanje po našem portalu je s piškotki prijetnejše, hitrejše in predvsem učinkovitejše.
Seznam piškotkov, ki jih uporabljamo
Storitev Google Analytics nastavi naslednje piškotke:
-_ga 2 leti To naključno ustvarjeno število se uporablja za določitev unikatnih obiskovalcev našega spletnega mesta.
-_gid 24 ur To naključno ustvarjeno število se uporablja za določitev unikatnih obiskovalcev našega spletnega mesta.
-_gat 1 minuta Omjevanje pogostosti zahtevkov.
Ukinitev uporabniškega računa
če želite na portalu b2b.fammcommerce.si/... ukiniti vaš uporabniški račun, lahko to storite s prijavo v vaš uporabniški račun in izberete možnost »Trajno izbrišite moje podatke« oziroma nam zahtevek pošljite po elektronski pošti na [email protected]
V sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:
V naslovu sporočila: Ukinitev uporabniškega računa
V vsebini naročila : a) ime in priimek uporabnika, b) naslov uporabnika, c) elektronska pošta, s pomočjo katere je bil odprt uporabniški račun
Zahtevek za ukinitev uporabniškega računa mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun odprt. O ukinitvi vas bomo obvestili preko elektronske pošte.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
-jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
-pošiljatelj bo jasno razviden,
-različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
-jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
-željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in obligacijski zakonik. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Vse pritožbe se oddajo v pisni obliki na naslov podjetja ali po faxu 01/7591500.
Ponudnik bo v zakonskem roku obravnaval pritožbo in o sklepu obvestil kupca.
Dostava
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Intereuropa d.d., vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Blago je možno prevzeti tudi osebno na sedežu našega podjetja. Naročilo je potrebno prevzeti v roku 3 delovnih dni.
Na spremni dokumentaciji so navedene vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.
Strošek dostave
Dostava je brezplačna za pošiljke, katerih skupna vrednost presega 122,00€ z DDV. Za več informacij pokličite našo podporno ekipo na (01) 759 15 00 ali nam pišite na [email protected]
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu.
Zaloga
Stroška dostave ne plačate, če blago prevzamete osebno na sedežu našega podjetja.
Če artikla nimamo na zalogi v našem skladišču, bo na dostavo potrebno počakati dlje. V tem primeru upoštevajte naslednja pravila:
-predviden rok dobave je informativni podatek glede na naše izkušnje z dobavitelji.
-če artikla ni na zalogi vljudno naprošamo, da pokličete na 01/7591500 za informacije o dobavljivosti
-če naročite več artiklov in bo čakalna doba za nekatere daljša, kot za druge, bomo skušali artikle, ki so na zalogi poslati takoj, ostale pa potem, ko bodo na zalogi.
-če bo čakalna doba zelo dolga, lahko odstopite od nakupa s pisnim obvestilom. Cena se lahko zaradi gibanja tečaja ali spremembe cen dobavitelja spremeni, v tem primeru vas bomo predhodno obvestili.
Reklamacija
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima predpisanih lastnosti, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Kupec lahko blago reklamira v 15 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino ali amortizacijo po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.
Pogoj za začetek reklamacijskega postopka, iz naslova stvarne napake je popolno izpolnjen reklamacijski zapisnik, s priloženo kopijo računa. Reklamacijski zapisnik lahko zahtevate po telefonu 01/759 15 00, poslali ga bomo takoj.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti s komercialistom, ki bo na vaš naslov poslal kurirja, ki bo prevzel blago. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Podjetje Famm Co. d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Podjetje Famm Co. d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s portalom na območju EU, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi ec.europa.eu/.... Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, UREDBA (EU) št. 542/2013 EVROPSKEGA PARLAMENTA IN SVETA z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (EU) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES (Uredba o spletnem reševanju potrošniških sporov).